Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:
Vadības asistentu/-i
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt administratīvo un operatīvo atbalstu Valdes priekšsēdētājam ikdienas darba organizācijā;
- plānot un organizēt sanāksmes, tikšanās un darba vizītes, sagatavot nepieciešamos materiālus un prezentācijas;
- uzturēt profesionālu komunikāciju ar iekšējiem un ārējiem sadarbības partneriem;
- nodrošināt sanāksmju telpu sagatavošanu un viesu uzņemšanu;
- sagatavot, noformēt un publicēt aktuālo informāciju sociālajos tīklos par valdes darbību;
- sagatavot, reģistrēt un pārvaldīt dokumentus dokumentu vadības sistēmā, ievērojot normatīvo aktu prasības;
- kontrolēt dokumentu izpildes termiņus un nodrošināt dokumentu atbilstīgu uzglabāšanu;
- organizēt ienākošās un izejošās korespondences plūsmu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība uzņēmējdarbībā, jurisprudencē, vadības zinātnēs vai citā amata pienākumiem atbilstošā jomā;
- pieredze asistenta, sekretāra, lietveža vai administratīvā atbalsta amatā vismaz 2 gadi;
- zināšanas dokumentu pārvaldībā un lietvedības prasībās;
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja profesionāli komunicēt ar dažādiem partneriem;
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, noteikt prioritātes un ievērot termiņus;
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), prasme strādāt ar datu bāzēm un lietvedības programmām;
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, analītiska domāšana un precizitāte;
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem;
- latviešu valodas zināšanas C1 līmenī, angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī;
- augsta atbildības sajūta, iniciatīva, orientācija uz rezultātu un konfidencialitātes ievērošana.
Mēs piedāvājam:
- darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu no 2000.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
- sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
- apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
- veselības apdrošināšanu;
- briļļu vai kontaktlēcu kompensāciju 250 EUR apmērā.
- darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
- darba laiku piektdienās līdz plkst. 14:30;
- stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.
CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Vadības asistenta amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv.
Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 25. decembrim.
Kontakttālrunis: 26615174
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"
Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.
Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.