Publicēts Autotransporta direkcija (https://www.atd.lv)

Sākums > Par mums > Direkcija > Vakances

Vakances

 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Autotransporta direkcija” (ATD) valdes priekšsēdētāja amatu

 

Valdes priekšsēdētāja amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;

2. valsts valodas prasmes ne zemākas par C1 līmenī;

3. angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei [1];

4. akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai (uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā, finansēs, transportā/loģistikā, tiesībzinātnē vai citā pielīdzināmā jomā;

5. vismaz trīs gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) vidējā vai lielā uzņēmumā valdes priekšsēdētāja amatā vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (valdes priekšsēdētājs, valdes loceklis, uzņēmuma vadītājs, struktūrvienības vadītājs, vai cits augstākā līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vai iestādes vadībai vai valdei) vai valsts iestādes vadītāja amatā vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā (iestādes vadītāja vietnieks vai struktūrvienības vadītājs, kas tieši atskaitās uzņēmuma vai iestādes vadībai), kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes priekšsēdētāja uzdevumus konkrētajā amatā.

Valdes priekšsēdētāja amata kandidātiem citas būtiskas profesionālās prasības (kas iegūtas pēdējos 10 gados):

  • pieredze darbības stratēģijas izstrādes un ieviešanas koordinēšanā  un pārraudzībā;
  • pieredze darba plānu izstrādes koordinēšanā un izpildes pārraudzībā;
  • pieredze pārmaiņu procesu vadīšanā, kas saistīti ar lielām vai vidējām organizācijas struktūrām, procesiem un/vai cilvēkresursu izmaiņām;
  • izpratne informācijas tehnoloģiju attīstības nodrošināšanā;
  • zināšanas un izpratne ieņēmumu – izdevumu tāmes (budžeta) plānošanā un kontrolē;
  • pieredze investīciju projektu uzraudzībā sabiedriskā transporta nozares jomā;
  • pieredze, zināšanas un izpratne par jautājumiem, kas saistīti ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu, t.sk. pasažieru pārvadājumos pa dzelzceļu, (sadarbības koordinēšanā ar citām sabiedriskā transporta nozares institūcijām un profesionālām asociācijām, un citām saistošām nevalstiskajām organizācijām; ar augstākstāvošām valsts pārvaldes institūcijām un citām iestādēm sabiedriskā transporta jomā);
  • izpratne par tiesību aktiem un to sagatavošanu sabiedriskā transporta nozares jomā;
  • pieredze komandu vadība un sadarbībā ar ieinteresētajām pusēm (stakeholder management);
  • komunikācijas prasmes, tostarp, publiskās komunikācijas prasmes komunikācijā ar medijiem, publiskā uzstāšanās, kā arī prasmes iekšējā uzņēmuma komunikācijā.

Valdes priekšsēdētāja amata kandidātiem kompetence tiek vērtēta šādās jomās:

komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, plānošana un organizēšana, lēmumu pieņemšana un atbildība, pārmaiņu vadīšana.

Būtiskās prasības: komandas vadīšana un stratēģiskais redzējums.

Mēneša atalgojums: līdz 7603,20 EUR pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 16. janvārim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pasta adresi: cv@eiropersonals.lv [2] un norādot amatu, uz kuru piesakās.

Kandidātus lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

  1. elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību valdes priekšsēdētāja amatam;
  2. elektroniski parakstītu dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu lūdzam lejuplādēt un izmantot tikai sludinājumam pievienoto CV formu [3] (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par: izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru);
  3. augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  4. elektroniski parakstītu apliecinājumu (lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto formu [4]), apliecinot:
  • par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas [5] prasībām;
  • ka kandidāts, ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 6.panta ceturtajā daļā un 7.panta ceturtajā daļā [6] noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā;
  • piekrišanai valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā;
  • par nevainojamu reputāciju;
  1. Citus dokumentus, kas apliecina pretendentiem izvirzīto prasību izpildi, piemēram, svešvalodas prasmju apliecinoša dokumenta kopija.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti konkursa II vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 10 minūtēm) stratēģisko redzējumu par ATD attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados.

Izaicinājumi un iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3, LV - 1743, e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv [7].

Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases konsultantu SIA “EIROPERSONĀLS”.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz cv@eiropersonals.lv [2] (ja vēlaties, lai SIA “EIROPERSONĀLS” pārtrauc Jūsu datu apstrādi) vai satiksmes.ministrija@sam.gov.lv [8] (ja vēlaties, lai Satiksmes ministrija pārtrauc Jūsu datu apstrādi).

Informācija par nominācijas komisijas sastāvu ir pieejama Satiksmes ministrijas mājas lapā.

 


 

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Autotransporta direkcija” (ATD) valdes locekļa amatu

 

Valdes locekļa amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;

2. valsts valodas prasmes ne zemākas par C1 līmenī;

3. angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei [1];

4. akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai (uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā, finansēs, transportā/loģistikā, tiesībzinātnē vai citā pielīdzināmā jomā);

5. vismaz trīs gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) vidējā vai lielā uzņēmumā valdes locekļa amatā vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (valdes priekšsēdētājs, valdes loceklis, uzņēmuma vadītājs, struktūrvienības vadītājs, vai cits augstākā līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vai iestādes vadībai vai valdei) vai valsts iestādes vadītāja amatā vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā (iestādes vadītāja vietnieks vai struktūrvienības vadītājs, kas tieši atskaitās uzņēmuma vai iestādes vadībai), kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā.

Valdes locekļa amata kandidātiem citas būtiskas profesionālās prasības (kas iegūtas pēdējos 10 gados):

  • pieredze pakalpojumu nodrošināšanā autopārvadājumu jomā (izpratne autotransporta komercpārvadājumu, licencēšanas un transporta un loģistikas jautājumos);
  • izpratne un pieredze par ATD klientu atbalsta un apkalpošanas nodrošināšanu;
  • izpratne par tiesību aktiem un to sagatavošanu autotransporta nozares jomā;
  • pieredze attīstības projektu uzraudzības un ieviešanas jautājumos;
  • zināšanas ES struktūrfondu projektu īstenošanas uzraudzībā un ieviešanas jautājumos;
  • zināšanas kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā un risku pārvaldībā;
  • zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu procesiem;
  • izpratne un pieredze finanšu vadības jautājumos.

Valdes locekļa amata kandidātiem kompetence tiek vērtēta šādās jomās:

komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, plānošana un organizēšana, lēmumu pieņemšana un atbildība, pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Būtiskās prasības: komandas vadīšana un stratēģiskais redzējums.

Mēneša atalgojums: līdz 5702,40 EUR pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 16. janvārim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pasta adresi: cv@eiropersonals.lv [2] un norādot amatu, uz kuru piesakās.

Kandidātus lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

  1. elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību valdes locekļa amatam;
  2. elektroniski parakstītu dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu lūdzam lejuplādēt un izmantot tikai sludinājumam pievienoto CV formu [9] (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par: izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru);
  3. augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  4. elektroniski parakstītu apliecinājumu (lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto formu), apliecinot:
  • par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas [5] prasībām;
  • ka kandidāts, ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 6.panta ceturtajā daļā un 7.panta [10] [6]ceturtajā daļā [10] noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā;
  • piekrišanai valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā;
  • par nevainojamu reputāciju;
  1. Citus dokumentus, kas apliecina pretendentiem izvirzīto prasību izpildi, piemēram, svešvalodas prasmju apliecinoša dokumenta kopija.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti konkursa II vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 10 minūtēm) stratēģisko redzējumu par ATD attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados.

Izaicinājumi un iespējas.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3, LV - 1743, e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv [7]. 

Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases konsultantu SIA “EIROPERSONĀLS”.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz cv@eiropersonals.lv [2] (ja vēlaties, lai SIA “EIROPERSONĀLS” pārtrauc Jūsu datu apstrādi) vai satiksmes.ministrija@sam.gov.lv [8] (ja vēlaties, lai Satiksmes ministrija pārtrauc Jūsu datu apstrādi).

Informācija par nominācijas komisijas sastāvu ir pieejama Satiksmes ministrijas mājas lapā.

 

 


 

Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Vadības asistentu/-i

 

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt administratīvo un operatīvo atbalstu Valdes priekšsēdētājam ikdienas darba organizācijā;
  • plānot un organizēt sanāksmes, tikšanās un darba vizītes, sagatavot nepieciešamos materiālus un prezentācijas;
  • uzturēt profesionālu komunikāciju ar iekšējiem un ārējiem sadarbības partneriem;
  • nodrošināt sanāksmju telpu sagatavošanu un viesu uzņemšanu;
  • sagatavot, noformēt un publicēt aktuālo informāciju sociālajos tīklos par valdes darbību;
  • sagatavot, reģistrēt un pārvaldīt dokumentus dokumentu vadības sistēmā, ievērojot normatīvo aktu prasības;
  • kontrolēt dokumentu izpildes termiņus un nodrošināt dokumentu atbilstīgu uzglabāšanu;
  • organizēt ienākošās un izejošās korespondences plūsmu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība uzņēmējdarbībā, jurisprudencē, vadības zinātnēs vai citā amata pienākumiem atbilstošā jomā;
  • pieredze asistenta, sekretāra, lietveža vai administratīvā atbalsta amatā vismaz 2 gadi;
  • zināšanas dokumentu pārvaldībā un lietvedības prasībās;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja profesionāli komunicēt ar dažādiem partneriem;
  • spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, noteikt prioritātes un ievērot termiņus;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), prasme strādāt ar datu bāzēm un lietvedības programmām;
  • spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, analītiska domāšana un precizitāte;
  • prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem;
  • latviešu valodas zināšanas C1 līmenī, angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī;
  • augsta atbildības sajūta, iniciatīva, orientācija uz rezultātu un konfidencialitātes ievērošana.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu  no 2000.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu;
    • briļļu vai kontaktlēcu kompensāciju 250 EUR apmērā.
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • darba laiku piektdienās līdz plkst. 14.30;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Vadības asistenta amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [11].  

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 25. decembrim.

Kontakttālrunis: 26615174  

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


 

Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Vadošais/-ā eksperts/-e ārējo normatīvo aktu izstrādē

 

Galvenie amata pienākumi:

  • patstāvīgi izstrādāt un pilnveidot ārējo normatīvo aktu projektus ATD kompetences jomās (likumu un Ministru kabineta noteikumu projekti, to grozījumi), nodrošinot augstu juridisko kvalitāti un atbilstību Latvijas un Eiropas Savienības tiesību sistēmai;
  • veikt ATD darbībai saistošo ārējo normatīvo aktu analīzi, monitoringu, sistematizāciju un to ieviešanas uzraudzību;
  • analizēt Eiropas Savienības tiesību aktu prasības un koordinēt to pārņemšanu nacionālajos normatīvajos aktos ATD kompetences ietvaros;
  •  koordinēt ATD pozīciju un atzinumu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem ārējo normatīvo aktu projektiem;
  • nodrošināt sadarbību ar Satiksmes ministriju, citām valsts pārvaldes iestādēm un sociālajiem partneriem normatīvo aktu izstrādes un saskaņošanas procesā;
  • pārstāvēt ATD normatīvo aktu projektu izstrādes un saskaņošanas sanāksmēs un darba grupās, tai skaitā Valsts sekretāru sanāksmēs, Ministru kabineta sēdēs un Saeimas komisijās;
  • sniegt juridiskās konsultācijas ATD valdei un struktūrvienībām par ārējo normatīvo aktu piemērošanu un attīstību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds tiesību zinātnēs;
  • vismaz 5 gadu pieredze jurista amatā, tai skaitā darbā ar ārējo normatīvo aktu izstrādi;
  • zināšanas un praktiska pieredze politikas plānošanas dokumentu izstrādē;
  • izpratne par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un normatīvo aktu virzības procesu Ministru kabinetā un Saeimā;
  • spēja patstāvīgi analizēt situācijas, pieņemt pamatotus lēmumus un juridiski argumentēt risinājumus;
  • ļoti labas sadarbības, komunikācijas un pārstāvības prasmes;
  • prasme plānot un organizēt darbu, strādāt ar dokumentu pārvaldības sistēmām, datu bāzēm un MS Office programmām.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu no 3000.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu;
    • briļļu vai kontaktlēcu kompensāciju 250 EUR apmērā;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēju daļēji strādāt attālināti;
  • darba laiku piektdienās līdz plkst. 14:30;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Vadošā eksperta ārējo normatīvo aktu izstrādē amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [11].  

Pieteikšanās termiņš līdz 2026. gada 9. janvārim

Kontakttālrunis: 26615174  

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


 

Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"

 

Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir  izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.

Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.

2024 © Valsts SIA Autotransporta direkcija


Avota URL: https://www.atd.lv/lv/vakances

Saites
[1] http://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
[2] mailto:cv@eiropersonals.lv
[3] https://www.atd.lv/sites/default/files/4.1.pielikums_ATD_Valdes%20Prjs_CV_veidlapa.docx#overlay-context=lv/vakances
[4] https://www.atd.lv/sites/default/files/5.1.%20pielikums_Valdes_priekssed_atbilstibas_apliecinajums.docx#overlay-context=lv/vakances
[5] http://likumi.lv/ta/id/269907-publiskas-personas-kapitala-dalu-un-kapitalsabiedribu-parvaldibas-likums%23p31
[6] https://likumi.lv/doc.php?id=61913%23p7
[7] mailto:%20satiksmes.ministrija@sam.gov.lv%20.
[8] mailto:%20satiksmes.ministrija@sam.gov.lv
[9] https://www.atd.lv/sites/default/files/4.2.pielikums_ATD_Valdes%20loc_CV_veidlapa.docx#overlay-context=lv/vakances
[10] http://likumi.lv/doc.php?id=61913%23p7
[11] mailto:darbs@atd.lv