No 4. aprīļa Autotransporta direkcija atsāks apkalpot klientus klātienē

Uzlabojoties epidemioloģiskajai situācijai, no 2022. gada 4. aprīļa Autotransporta direkcija atsāks apkalpot klientus klātienē. Lai nodrošinātu ērtāku un ātrāku klientu servisu, direkcija aicina pirms pakalpojuma saņemšanas klātienē savu apmeklējumu pieteikt mājaslapā www.atd.lv sadaļā “Pieraksts” vai rakstot uz e-pasta adresi info@atd.lv, daugavpils@atd.lv, cesis@atd.lv vai liepaja@atd.lv, vai zvanot Rīgas, Liepājas, Daugavpils vai Cēsu filiāles darbiniekiem. Pakalpojumu saņemšanu var pieteikt arī attālināti e-pakalpojumu sistēmā https://e.atd.lv/login.

Klientu apkalpošanas centrā personām būs obligāti jāievēro divu metru distance, kā arī vienlaikus zālē varēs atrasties ne vairāk kā 10 personas. Lai pasargātu sevi un apkārtējos, Autotransporta direkcija aicina klientu apkalpošanas centrā izmantot mutes un deguna aizsegu. Tāpat klientiem būs pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi.

Autotransporta direkcija atgādina, ka saņemt pieteiktos dokumentus klienti var arī norādītājā adresē, izmantojot VAS Latvijas Pasts, SIA DPD Latvia vai Omniva sniegtos pakalpojumus (maksa par dokumentu piegādi tiks norādīta e-pakalpojumu sistēmā, veicot apmaksu).

Liepājas, Daugavpils un Cēsu filiālē tiks noteikts darba laiks no plkst.8.30 līdz 12.00 un no plkst.13.00 līdz 16.30. Rīgas filiāle klientus apkalpos bez pārtraukuma – no plkst.8.30 līdz 16.30.

Konsultācijas un informāciju var saņemt:

Rīgā
E-pasta adrese: info@atd.lv
Tālruņa numurs: 67280485
 
Daugavpilī
E-pasta adrese: daugavpils@atd.lv
Tālruņa numurs: 65428212; 65421618; 65421558
 
Cēsīs
E-pasta adrese: cesis@atd.lv
Tālruņa numurs: 64123812; 64127802
 
Liepājā
E-pasta adrese: liepaja@atd.lv
Tālruņa numurs: 63489516; 63489517

Ieteikt šo rakstu