Vakances

Aicinām darbā uz nenoteiktu laiku

Klientu apkalpošanas centra vadītāju

 

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim);
  • pieredze klientu apkalpošanas vadībā un komandas vadībā vismaz trīs gadus (pieredze autotransporta nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • ļoti labas komunikācijas, sadarbības un attiecību veidošanas prasmes, orientācija uz klientu;
  • prasme patstāvīgi plānot un organizēt savu un komandas darbu;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte un lojalitāte;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office programmatūru, datu bāzēm un spēja ātri apgūt darbā pielietojamās direkcijas programmas;
  • teicamas latviešu (C1), labas krievu (B2) un angļu valodas (B1) zināšanas.

 

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot un vadīt klientu apkalpošanas centra darbu, koordinējot un uzraugot nepārtrauktu pakalpojumu sniegšanu klientiem un deleģēto funkciju izpildi pilnā apmērā;
  • nodrošināt klientu apkalpošanas centra noteikto uzdevumu izpildi, deleģēt pienākumus un uzdot darba uzdevumus, nodrošinot kvalitatīvu klientu apkalpošanu;
  • analizēt klientu apkalpošanas centra stiprās un vājās puses, risināt problēmas un konfliktsituācijas. Identificēt un sniegt informāciju par pakalpojumu nodrošināšanas riskiem;
  • apzināt un analizēt pakalpojumu tirgus attīstības tendences un sadarbībā ar citām struktūrvienībām izstrādāt priekšlikumus pakalpojumu attīstības stratēģiskajiem un ikgadējiem plāniem;
  • izvērtēt un modernizēt klientu apkalpošanas procesus, veicinot attālinātu klientu apkalpošanas procesu attīstīšanu;
  • realizēt pakalpojumu attīstības stratēģijas un plāna izstrādi, kā arī izstrādāt pakalpojumu normatīvos dokumentus.

 

Piedāvājam:

  • darbu stabilā uzņēmumā un labus darba apstākļus;
  • konkurētspējīgu atalgojumu, sociālās garantijas un motivējošu labumu sistēmu;
  • profesionālu un draudzīgu kolektīvu;
  • algu mēnesī no 1920 līdz 2400 eiro apmērā;
  • darba vietu Rīgā, Vaļņu ielā 30.

 

Pretendentiem/-ēm CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums Klientu apkalpošanas centra vadītāja/-as amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv vai uz adresi: Valsts SIA “Autotransporta direkcija”, Vaļņu iela 30, Rīga, LV-1050.

 

Pieteikšanās termiņš – 2020. gada 8. decembris.

 

Kontakttālrunis: 67686432.  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Datu pārzinis ir Valsts SIA “Autotransporta direkcija”, (reģ. Nr. 40003429317), Vaļņu ielā 30, Rīgā.


Ieteikt šo rakstu