Aicinām pastāvīgā darbā
DZELZCEĻA PĀRVADĀJUMU PAKALPOJUMU NODAĻAS VADĪTĀJU
Sagaidām, ka Tev ir:
- darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība (5. līmeņa profesionālā kvalifikācija) transporta inženierzinātņu, sistēmu inženierijas, transporta ekonomikas vai vadībzinātņu jomā, vai cita augstākā izglītība ar jomai atbilstošu praktisko darba pieredzi;
- vismaz 3 gadu pieredze komandas vadībā;
- darba pieredze dzelzceļa pasažieru pārvadājumu veikšanā, organizēšanā vai plānošanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- prasme veidot attiecības, dibināt kontaktus un veidot ilgtermiņa sadarbību, risināt problēmsituācijas;
- analītiskā domāšana, spējas procesu vadībā pielietot problēmu identificēšanas un analīzes metodes;
- mērķtiecīgums un iniciatīva;
- ļoti labas latviešu un angļu valodu zināšanas;
- labas prasmes darbā ar MS Office;
- pieredze transporta modelēšanas vai dzelzceļa infrastruktūras un pārvadājumu modelēšanas rīku pielietošanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pārliecinoša spēja demonstrēt sabiedriskā transporta lietotāja perspektīvas pārzināšanu;
- pārzini mūsdienīga sabiedriskā transporta piedāvājuma attīstības tendences un risinājumus;
- pārliecinoša spēja demonstrēt izpratni par sabiedriskā transporta sistēmas darbību - jo īpaši, attiecībā uz dzelzceļa pasažieru transportu.
Mēs Tev uzticēsim šādus galvenos amata pienākumus:
- izstrādāt priekšlikumus un nodrošināt integrēta sabiedriskā transporta maršrutu tīkla plānošanu – ar dzelzceļu kā tā “mugurkaulu” – ilgtermiņam, vidējam termiņam un īstermiņam;
- nodrošināt simetriskā regulārā intervāla grafika ieviešanu un uzturēšanu dzelzceļa tīklā un kopējā integrētā sabiedriskā transporta maršrutu tīklā;
- vadīt sadarbību ar dzelzceļa pārvadājumu uzņēmumiem ikgadējā jaudas sadales procesa ietvaros, nodrošinot simetriskā regulārā intervāla grafika ieviešanu un uzturēšanu, kā arī ņemot vērā dzelzceļa pārvadājumu uzņēmumu un dzelzceļa infrastruktūras pārvaldības uzņēmumu tehniskās iespējas, valsts budžeta finansiālās iespējas un noslēgto līgumu;
- piedalīties dzelzceļa pasažieru ritošā sastāva nodrošinājuma procesos;
- nodrošināt ieinteresēto pušu vadību integrēta sabiedriskā transporta, t.sk. maršrutu tīkla jomā;
- pēc nepieciešamības piedalīties sabiedriskā transporta pakalpojumu līgumu vadības procesos, jo īpaši saistībā ar izmaiņu vadību, sniegt konsultācijas un rekomendācijas par līgumu vadību atbilstošajai struktūrvienībai;
- piedalīties Sabiedriskā transporta padomes sēdēs un savas kompetences ietvaros nodrošināt Sabiedriskā transporta padomes lēmumu izpildi;
- izstrādāt priekšlikumus mobilitātes paradumu maiņai un simetriska regulāra intervāla grafika īstenošanai nepieciešamajām investīcijām dzelzceļu un pārējā mobilitātes infrastruktūrā, kā arī šīs infrastruktūras galvenos parametrus;
- piedalīties nozares politikas dokumentu un normatīvo aktu priekšlikumu izstrādē;
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu un resursus, nodrošinot nodaļai izvirzīto mērķu sasniegšanu;
- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo attīstības projektu virsvadību un uzraudzību attīstības projektu īpašnieka kapacitātē;
- nodrošināt, balstoties citu struktūrvienību sniegtajā informācijā, nepieciešamo analītisko un modelēšanas darbu maršrutu tīkla un sabiedriskā transporta pakalpojumu plānošanas un attīstības vajadzībām;
- sniegt atbildes un skaidrojumus, sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem.
Tev piedāvājam:
- darba pieredzi stabilā valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu (bruto) no 2500.00 - 3000.00 EUR mēnesī atkarībā no pieredzes;
- motivējošus labumu sistēmu pēc pārbaudes laika (veselības apdrošināšana u.c.);
- darba vietu Rīgas centrā;
- iespēju daļu darba laika strādāt attālināti.
CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums Dzelzceļa pārvadājumu plānošanas nodaļas vadītāja amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1]. Pieteikšanās termiņš līdz 2024. gada 1. maijam. Kontakttālrunis: 67686432.
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir valsts SIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Aicinām pastāvīgā darbā
IT SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I
Sagaidām, ka Tev ir:
- vismaz divu gadu darba pieredze datortīkla administratora amatā;
- pieredze darbā ar datu tīklu un IT produktu/programmatūru risinājumiem;
- spēja sadarboties un strādāt komandā;
- vispārējas Microsoft Windows platformas zināšanas, tajā skaitā: Microsoft Active directory, DNS, LAN, DHCP, domēna grupu politikas (Domain Group Policy);
- precizitāte, augsta atbildības sajūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības spējas;
- spēja uzņemties atbildību par saviem lēmumiem un darba rezultātiem;
- prasme plānot un organizēt savu laiku;
- lietišķās saskarsmes prasme;
- latviešu valodas zināšanas un angļu valoda tehniskā nodrošinājuma dokumentāciju lasīšanai.
Mēs Tev uzticēsim šādus galvenos amata pienākumus:
- veikt darbinieku apmācību darbam ar uzņēmuma lietošanā esošām informācijas sistēmām;
- veikt informācijas sistēmu administrēšanu (uzstādīšana, uzturēšana, nepieciešamo izmaiņu veikšana, incidentu un problēmu risināšana utt.);
- sniegt IT atbalstu uzņēmumu darbiniekiem gan klātienē, gan attālināti;
- biroja tehnikas atbalsts visos ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumos;
- pārraudzīt lietojumprogrammu uzvedību (monitorings) un uzlabot veiktspēju;
- izvērtēt datortehnikas atbilstību lietotāja vajadzībām un tās uzlabojumu nepieciešamību;
- veikt Microsoft Windows serveru atjauninājumu pielietošanu, analizēt un risināt tehniskās problēmas;
- dalība infrastruktūras attīstības un pilnveidošanas projektos;
- sistēmu administrēšanas un konfigurācijas dokumentācijas uzturēšana.
Tev piedāvājam:
- darba pieredzi stabilā valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu (bruto) no 2000.00 - 2300.00 EUR mēnesī atkarībā no pieredzes;
- motivējošus labumu sistēmu, izturot pārbaudes laiku (veselības apdrošināšana u.c.);
- darba vietu Rīgas centrā;
- iespēju daļu darba laika strādāt attālināti.
CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums IT sistēmu administratora amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1]. Pieteikšanās termiņš līdz 2024. gada 25. aprīlim. Kontakttālrunis: 67686432.
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir valsts SIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Aicinām pastāvīgā darbā
SISTĒMANALĪTIĶI
Sagaidām, ka Tev ir:
- vismaz divu gadu pieredze sistēmanalīzes vai informācijas sistēmu prasību analīzes jomā un informācijas sistēmu prasību specifikāciju sagatavošanā. (Novērtēsim, ja Tev būs pieredze informācijas sistēmu ieviešanā vai attīstības projektu vadībā);
- pieredze darbā ar ārējiem datu devējiem (integrācijas) informācijas sistēmu izstrādes prasību definēšanai;
- prasme definēt biznesa prasības informācijas sistēmu izstrādes procesa veikšanai;
- spēja sadarboties un strādāt komandā;
- prasme veikt testēšanas pasākumus informācijas sistēmu risinājumiem un novērtēt to atbilstību definētajām biznesa prasībām;
- pieredze gatavot informācijas sistēmu darbību aprakstošo dokumentāciju;
- izpratne par projektu vadību, izmantojot AGILE metodoloģiju;
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī.
Mēs Tev uzticēsim šādus galvenos amata pienākumus:
- veidot, uzturēt un attīstīt sistēmas; definēt to biznesa un tehniskās prasības;
- analizēt biznesa procesus, lai noteiktu informācijas sistēmu stratēģiskās attīstības nepieciešamību;
- komunicēt ar projektā iesaistītajām pusēm un nodrošināt efektīvu projekta virzību;
- veikt izpēti un analizēt nepieciešamos pasākumus;
- izstrādāt sistēmu papildinājumus atbilstoši testēšanas rezultātiem un prasībām;
- gatavot dokumentāciju informācijas sistēmu uzturēšanai un attīstības projektu realizācijai;
- sniegt atbalstu informācijas sistēmu lietotājiem.
Tev piedāvājam:
- darba pieredzi stabilā valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu (bruto) no 2200.00 - 2500.00 EUR mēnesī atkarībā no pieredzes;
- motivējošus labumu sistēmu, izturot pārbaudes laiku (veselības apdrošināšana u.c.);
- darba vietu Rīgas centrā;
- iespēju daļu darba laika strādāt attālināti.
CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums sistēmanalītiķa amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1]. Pieteikšanās termiņš līdz 2024. gada 25. aprīlim. Kontakttālrunis: 67686432.
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir valsts SIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Aicinām pastāvīgā darbā
LIETVEDI – SEKRETĀRI/-U
Sagaidām, ka Tev ir:
- vispārējā vidējā izglītība vai profesionālā vidējā izglītība, kas papildināta ar speciālajām zināšanām dokumentu pārvaldības jomā, vēlama augstākā izglītība;
- ne mazāk kā viena gada pieredze līdzīgā amatā;
- prasme sagatavot dažādus dokumentus un vēstules;
- vēlama pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
- vēlamas zināšanas arhīva pārvaldībā;
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
- ļoti labas saskarsmes un lietišķās komunikācijas prasmes, labas plānošanas un organizēšanas spējas;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas (vismaz B1 līmenī)
- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix vai citu dokumentu pārvaldības sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs Tev uzticēsim šādus galvenos amata pienākumus:
- uzturēt, kārtot un kontrolēt uzņēmuma lietvedību atbilstoši normatīvajiem aktiem;
- ar lietvedību saistītu ATD iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu;
- veikt dokumentu noformēšanu, sagatavošanu saskaņošanai un nosūtīšanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- kontrolēt korespondences izpildes termiņus;
- organizēt un veikt dokumentu arhivēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- ar radošām idejām palīdzēt uzturēt birojā kārtību un veicināt pozitīvu gaisotni mūsu straujajā ikdienā;
- profesionāli sniegt atbalstu uzņēmuma vadībai un kolēģiem;
- valdes sēžu protokolēšanu un lēmumu izpildes kontroli;
- veikt citus līdzīga satura uzdevumus darba līguma ietvaros.
Tev piedāvājam:
- darba pieredzi stabilā valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu (bruto) no 1400.00 - 1600.00 EUR mēnesī atkarībā no pieredzes;
- motivējošu labumu sistēmu, izturot pārbaudes laiku (veselības apdrošināšana u.c.);
- darba vietu Rīgas centrā;
- iespēju daļu darba laika strādāt attālināti.
CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi "Pieteikums sekretāra - lietveža amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].
Pieteikšanās termiņš līdz 2024. gada 17. aprīlim.
Kontakttālrunis: 67686432.
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir valsts SIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"
Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.
Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.