Autotransporta direkcijas klienti klātienē tiks apkalpoti epidemioloģiski daļēji drošā vidē; pirms pakalpojuma saņemšanas tiks pārbaudīts sadarbspējīgs sertifikāts

Lai ierobežotu vīrusa Covid-19 izplatību valstī, no 2021. gada 11. oktobra uz nenoteiktu laiku pakalpojumu saņemšana klātienē Autotransporta direkcijā tiks nodrošināta epidemioloģiski daļēji drošā vidē. Tas nozīmē, ka pakalpojumus klātienē varēs saņemt personas, kuras ir pilnībā vakcinētas pret Covid-19 infekciju vai to pārslimojušas pēdējā pusgada laikā, kā arī personas, kuras var uzrādīt testēšanas sertifikātu par RNS testu, kas veikts pēdējo 72 stundu laikā, vai antigēna testu, kas veikts pēdējo 24 stundu laikā (ja testa rezultāts ir negatīvs). Pirms pakalpojuma saņemšanas katram klientam tiks pārbaudīts sadarbspējīgs sertifikāts (kopā ar sertifikātu jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – ID karte vai pase).
 
Lai saņemtu pakalpojumu klātienē, klientam tas ir iepriekš jāpiesaka, uzrakstot uz e-pasta adresi vai piezvanot Rīgas, Liepājas, Daugavpils vai Cēsu filiāles darbiniekiem. Ja klients būs ieradies bez iepriekšēja pieraksta, pakalpojumus klātienē saņemt nevarēs.
 
Rīgā klientu centra telpās vienlaicīgi drīkstēs atrasties ne vairāk par pieciem klientiem, Daugavpilī – ne vairāk par diviem klientiem, bet Liepājā un Cēsis – ne vairāk par vienu. Nodrošinot pilnvērtīgu telpu vēdināšanu un virsmu dezinfekciju, Rīgā no plkst.10.30 līdz 10.45, no plkst.13.00 līdz 14.00 un no plkst.16.25 līdz 16.40 klienti netiks apkalpoti. Savukārt pārējās filiālēs klienti netiks apkalpoti no plkst.10.30 līdz 10.45, no plkst.12.00 līdz plkst.13.00 un no plkst.15.05 līdz 15.20. Papildus tam virsmu dezinfekcija notiek pēc katra klienta. Roku dezinfekcijas līdzekļi būs pieejami arī klientiem.
 
Autotransporta direkcija aicina izvērtēt nepieciešamību apmeklēt klientu centru klātienē. Tiek atgādināts, ka virkni mūsu sniegtos pakalpojumus var pieteikt arī attālināti, izmantojot e-pakalpojumu sistēmu https://e.atd.lv/login, kā arī atsūtot iesniegumu pa pastu vai uz e-pasta adresi (ar elektronisko parakstu). Tāpat Autotransporta direkcija atgādina, ka saņemt pieteiktos dokumentus var arī norādītajā adresē, izmantojot VAS Latvijas Pasts, SIA DPD Latvia vai Omniva sniegtos pakalpojumus (maksa par dokumentu piegādi tiks norādīta atsevišķā rēķinā, balstoties uz pakalpojuma sniedzēja noteikto cenrādi).
 
Konsultācijas un informāciju var saņemt, kā arī pakalpojumu var pieteikt:
 
Rīgā
E-pasta adrese: info@atd.lv
Tālruņa numurs: 67280485
 
Daugavpilī
E-pasta adrese: daugavpils@atd.lv
Tālruņa numurs: 65428212; 65421618; 65421558
 
Cēsīs
E-pasta adrese: cesis@atd.lv
Tālruņa numurs: 64123812; 64127802
 
Liepājā
E-pasta adrese: liepaja@atd.lv
Tālruņa numurs: 63489516; 63489517

 


Ieteikt šo rakstu