Autotransporta direkcijas pakalpojumu saņemšanai tagad iespējams pieteikties arī attālināti

Uzlabojot klientu apkalpošanas servisu, Autotransporta direkcijas pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti, mobilajā tālrunī vai planšetē izmantojot InOut aplikāciju. Attālināta pieteikšanās iespējama klientu zālē Rīgā, Vaļņu ielā 30, kur darbojas InOut daudzfunkcionālā klientu plūsmas rindu sistēma. Tādējādi ātrāka un ērtāka būs pieteikšanās pakalpojumu saņemšanai arī klātienē.  

Attālināta pieteikšanās Autotransporta direkcijas pakalpojumu saņemšanai pieejama gan iOS, gan Android ierīcēs. Lai pieteiktos pakalpojumu saņemšanai, klientam jālejupielādē InOut mobilā aplikācija, jāizvēlas tajā uzņēmums Autotransporta direkcija un jāpiesaka sev nepieciešamais pakalpojums. Pēc pogas Take Ticket (paņemt biļeti) piespiešanas, ekrānā parādīsies klienta kārtas numurus, un rinda būs ieņemta, klientam esot vēl tikai ceļā uz apkalpošanas vietu. Klients varēs redzēt, cik cilvēku ir ieņēmuši rindu, lai saņemtu pakalpojumu. Brīdī, kad pienākusi rinda klientiem trīs numurus iepriekš, uz mobilo tālruni vai planšeti tiks nosūtīts atgādinājums, bet, pienākot klienta kārtas numuram, parādīsies paziņojums, kurā norādīta konkrētā vieta, kur saņemt pakalpojumu.

InOut mobilo aplikāciju lejupielādēt iOS ierīcē var šeit.

InOut mobilo aplikāciju lejupielādēt Android ierīcē var šeit.


Ieteikt šo rakstu